نورانورا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
هلیاهلیا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

گل های کوچولوی من

یه روز جدایی...

1392/7/29 15:02
نویسنده : مریم
219 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره اومدم وبلاگ دختر نازمو آپ کنم ....

دیروز دایی مرتضی اومد دنبالمون و رفتیم خونه آقاجون تا مادر مواظبت باشه و مامانی بره لباس بخره اخه چند روز دیگه باید بریم عروسی و این اولین باری میشه که دخملمو می برم عروسی ،مامانی هم از بس تو بارداری تپل شده بود الان هیچ لباسی اندازش نیست صبح با خاله مهرنوش و دایی مرتضی رفتیم بازار اخرشم هیچی نخریدم بعد از ظهر هم با خاله فاطمه رفتیم بازم هیچی نخریدم  اخه هیچ مانتویی به دلم نبود و همشم اضطراب داشتم و از دست خودم ناراضی که تنهات گذاشتم فقط برای دخملیم کتاب تقویت هوش نوزاد رو خریدم.

دختر گلم اینقدر بهت وابسته شدم و دوستت دارم که دیگه یه لحظه هم نمی تونم تنهات بذارم تا رسیدم خونه با دیدنت انگار دنیا رو بهم دادن اخر شب هم خاله فاطمه باهات حرف زد تا یاد بگیری آقو آقو کنی  یه دفعه پشت سر هم آقو آقو کردی و میخندیدی هممون ذوقتو کردیم و جمع شدیم دورت تا آقو آقو کنی قربون دختر گلم برم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)