نورانورا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
هلیاهلیا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

گل های کوچولوی من

4 ماهگی نازدار خانوم

1392/10/4 15:19
نویسنده : مریم
523 بازدید
اشتراک گذاری

نازدار مامان، (خاله فاطمه هم یاد گرفته هر وقت می خواد سراغتو بگیره میگه : نازدار خانوم چطوره؟!!)

2 دی ،4 ماهت کامل شد و وارد 5 ماهگی شدی که مصادف شد با اربعین حسینی و نمیشد واکسن دختر گلمو بزنم. منو بابایی گل نازمونو بردیم حمام که عکساشو در ادامه میذارم .niniweblog.com

دیروز هم نشد بریم  برای زدن واکسن تا امروز ، مسئول واکسیناسیون گفت : چرا دیر مراجعه کردین برای واکسن؟!!!منم گفتم سرما خورده بودی ، بعد گفت خب برو پزشک یه بررسی کنه بعد واکسن بزنم که متاسفانه گفتن: تب داری و خدای ناکرده ممکنه تشنج کنی بهتره واکسنو شنبه بزنیم و برگشتیم خونه،دورت بگردم گل نازم که مریض شدی...niniweblog.com

راستی وزن گل نازم 6600 (که گفتن رشد وزنیت خوب نبوده 15 روزه دیگه هم برای وزن مجدد ببرمت)با قد 66cm،البته  28 آذر که رفتیم پیش متخصص وزنت رو 6650 و قدت رو 62.5cm گفتن ،نمیدونم اندازه گیری کدوم درست تر !!!niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان خاطره
5 دی 92 16:52
ماشاا... نورای خوشل چه نقلی شده
مریم
پاسخ
khale farnoosh
5 دی 92 23:30
noraye khoshgelam hamishie salamat bashi ghorboone cheshaye khoshkelet besham azizam.
aji pardis
5 دی 92 23:42
aji norae azizam ghorbuon cheshm hae doroshtet beram va omidvaram hamishe slamat bashhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/48.gif
مریم
پاسخ
قربونت پری کوچولوی خاله که اینقدر با محبتی ...
سیما
9 دی 92 19:38
هزار ماشالا مریم جون خدا حفظش کنه برات نورا جون رو خیلی خوردنیه دخملیه گلمون
مریم
پاسخ
بهترین خاله ی دنیا(خاله پوران جون)
24 دی 92 19:36
قربون چشمهای درشتت برم خاله جون.خیلی دوستت دارم.دلم برات تنگ شده عزیز دلم.انشاالله که همیشه سلامت باشی کوچولوی من.
مریم
پاسخ
بهترین خاله دنیا من و نورا گلی هم دلمون برای شما و نگار و نرگس عزیزم تنگ شده ....
دختر خاله ی خشگل دوست داشتنی(نرگس جون)
24 دی 92 19:53
nuora joonam kheili dooset daram eshgham.cheghadr naz shodi azizam.fadaye oon cheshaye nazet besham azizam.
مریم
پاسخ
جونمی عزیزم
نگار کوچولو
24 دی 92 19:58
نورا جونم دوست دارم عشقم.خیلی دلم برات تنگ شده.
مریم
پاسخ
جیگر خاله فدات شم...
ساره
28 اسفند 92 0:21
سلام دوست خوبم... فرا رسیدن فصل بهار و آغاز سال 93 رو پیشاپیش تبریک عرض میکنم خدمتتون... سعادت و سلامت شما را از پروردگار منان آرزو دارم... عیدتون مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک