نورانورا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
هلیاهلیا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

گل های کوچولوی من

اولین برف زمستانی

1392/10/17 22:15
نویسنده : مریم
322 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان ،بالاخره طلسم واکسن چهارماهگی با 13 روز تاخیر شکسته شد.(دو روز پیش) بعد از واکسن خیلی بیحال بودی که سرماخوردگی هم مزید بر علت شده بود و مرتب دمای بدنت بالا می رفت خدارو شکر امروز خیلی حالت بهتر شده و تب هم نداری. تو این مدت کلی غصه خوردم که گلم حال ندار بودی و خوب هم شیر نمیخوردی (البته مدتیه خیلی بازیگوش شدی)مجبور شدم غذای کمکی رو زودتر از دستور پزشک شروع کنم.

niniweblog.com

راستی عشقم بعد از چند سال (فکر کنم 3 سال)اصفهان برف اومد و مامان که عاشق برفه کلی خوشحال و ذوق زده شد و این اولین بارش برف زندگی گل نازم بود... اینم یه عکس از حیاط برفی خونمون...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
17 دی 92 22:32
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ تم های جشن تولد و .... طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://temparti.blogfa.com/
الهام مامان امیرعلی جون
18 دی 92 23:49
سلام گلم منم اصفهانی هستم .. واقعا برفه خوبی بود کاش بازم بیاید و اخرین بار نباشه.. گلم پسره منم 4 ماهو 14 روزشه. خوشحال میشم به وبه پسری منم سربزنید و نظر بدید.. فدات
8sDeoz3CbqTG4dUgzeA-XE-qYAW5EmjRZhkAsf7nfEePQXF_ms3CqN2Xkjau4Fu6
24 دی 92 21:49
خوش قدم بوده نورا خانومی
مریم
پاسخ
ممنون خاله خاطره