نورانورا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
هلیاهلیا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

گل های کوچولوی من

نه ماهگی

1393/3/12 12:24
نویسنده : مریم
660 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم کوچولوی من نه ماهه شدniniweblog.com ودر دو ماه گذشته کلی کارای جدید یادگرفتی ،دیگه به تنهایی خودت میشینی و تو چهار دست و پا رفتن هم که استاد شدی و سینه خیز رفتن رو هم به دست فراموشی سپردی .دست میگیری به مبل ودیوار و انسان(مخصوصا وقتایی که بابایی خوابه) و کلا هر چی که بتونه تکیه گاهت باشه ،و بلند میشی و راه میری و من بی صبرانه منتظر وقتی ام که به تنهایی گل نازم بتونه راه بره.niniweblog.com

علاقه زیادی هم به تعقیب و گریز مورچه ها داری و تلاش می کنی بگیریشون و مزه مزه کنی داستان به این مرحله که میرسه مامانی مانعت میشه .

niniweblog.com

یادم اومد لیوان چای، همیشه با تعجب نگاهش می کنی و چند باری هم محتاطانه سعی داشتی انگشتتو بکنی تو لیوان که نتیجش چند بار سوختگی انگشتت بود (البته زیاد داغ نبود )با وجود کنجکاوی که هنوز انگار ادامه داره تا بگم داغه یا جیزه دیگه دست نمیزنی .

تا صدای آهنگ بیاد میشینی روی زانوهات و خودتو مثل فنر بالا و پایین میکنی و دست میزنی niniweblog.com،یعنی عاشق این رقصیدنتم ،دورت بگردم فسقلی بانو .خیلی هم به موبایل و کنترل تلوزیون علاقه داری .

niniweblog.com

چهارشنبه 3 اردیبهشت هم گوشای غنچه خانوم رو سوراخ کردم یه روز هم که پیش مادر حوری بودی مادر موهاتو کوتاه کرد اولین کوتاهی موهای گل نازم توسط مادر بود .

niniweblog.com

یاد گرفتی وقتی باهات توپ بازی می کنم میگم توپو بده مامان،توپ رو میندازی طرفم و کلی هم می خندی و ذوق می کنی.یه بارم کنترل روی زمین بود  و بابایی گفت کنترل بده بابایی تو هم کنترل رو برداشتی و گذاشتی تو دست بابایی .قربون دختر زرنگم بشم با این شیرین کاری هاش.

niniweblog.com

خیلی هم عاشق بچه کوچولوهایی ،هر وقت بریم پارک یا بیرون سریع برای بچه های کوچولو واکنش نشون میدی و سر و صدا می کنی .

niniweblog.com

مرواید دوم هم خودشو نشون داد و دخمل نازم حالا دوتا دندون داره . این همه از خوبیهات گفتم ولی یه کار بد هم یاد گرفتی انگشتتو می کنی تو مماغت niniweblog.com ، چندتا از کتاب قصه هاتم پاره کردی ،در هر حال بابا و مامان عاشقتن گل زیباniniweblog.com.

و اما کنترل 9 ماهگی :

وزن:8700

قد:72

دور سر:45

این مدت همش نگران وزن گیری گل نازم بودم حالا قد و دور سر، قرار شد دوباره 15 روز دیگه بریم پایش.

 

وقتایی که دخمل طلا گریه می کنه .(به همراه ناز و عشوه)

وقتایی که دخمل طلا گریه می کنه .(گریه به همراه کنجکاوی از عکاسی)

پسندها (1)

نظرات (5)

الناز
12 خرداد 93 15:50
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ----------------
مهسا
16 خرداد 93 13:59
ای جان...
مریم
پاسخ
ارشیا
16 خرداد 93 15:37
سلام مرسی ازحضورت اون پستم فقط واسه خنده بود وبس
عروس مهاجر.
16 خرداد 93 20:13
ممنون از حضورتون واااى چدخمله نازييييييي خدا حفظش كنه، چه گريه هايي دلم خواست بوسش كنم از طرف من يه بوس خوشگل بكنيدش
مریم
پاسخ
چشم خانومی
ساره
18 خرداد 93 4:29
الهی... خدا حفظش کنه گلی... عکساش چه ماهه ماشاا... عاشق این شیرین کاری بچه هام مریمی... دعام کن مهربون...