نورانورا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
هلیاهلیا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

گل های کوچولوی من

یکسالگی با تاخیر فراوان

1393/6/23 13:30
نویسنده : مریم
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک شیطونمniniweblog.com ،مامانو ببخش بابت تاخیر طولانیش واسه نوشتن پست تبریک تولد یکسالگی دخمل طلا که بی دلیل هم نبوده که یه پست جداگانه دلیلشو توضیح میدم .

اما رویدادهای مهم تا یکسالگی دختر ناز مامان : در اوایل 12 ماهگی گل زیبای من شروع کرد به راه رفتن "هزاز ماشاالله به دختر زرنگم "niniweblog.comو 6 تا دندون هم در آوردی دو تا پایین و چهارتا بالا .حسابی خانم خانما شدی و  مامانو بوس می کنی و وقتی کار بدی انجام میدی و با خنده های خوشگلت مامان از دعوا کردن شما  منصرف میشه .بی نهایت کنجکاو و وروجک شدی و هر چی دست مامان باشه همونو میخوای یا هر کاری مامان انجام بده شما هم باید انجام بدی از جمله ارایش کردن که برام جالبه مییدونی هر وسیله ای کجای صورت باید ازش استفاده کرد niniweblog.com، هر وقت میریم خونه آقاجون جارو رو برمیداری و شروع می کنی به جارو زدن بالکن کلا با جارو زدن یا با جارو دستی  سعی در نظافت خونه داری. مرتبا هم تو خونه راه میری و میگی یک ، دو ، بابایی میگه دخملم  معلم ریاضیه همش یک و دو میکنه، یاد گرفتی تا میگم موهاتو شونه کن  خودت موهاتو شونه میکنی میگم کسی رو ناز کن ناز میکنی و  بگم ات کنی هم ات می کنی ای فدای دختر حرف گوش کنم بشم niniweblog.comو ... که الان یادم نمیاد .

niniweblog.com

2 شهریور هم رفتیم بهداشت و واکسن یکسالگی نفس مامان رو زدیم و پایش قد و وزن که بازم  مشکل کمبود وزن گل قشنگم مامانو ناراحت کرد و بازم قرار شد یک ماهه دیگه بریم برای پایش .

قد:77.5

وزن :8750

دور سر:46.2

niniweblog.com

اما از یکسالگی تا الان یه دندون دیگه در فک پایینی خودشو نشون داده متاسفانه متوجه شدم عفونت ادراری داری و از دیروز تا حالا مرتب تب میکنی .عزیز مامان امیدوارم خیلی زود خوب شی که مامانو و بابا طاقت بیماری شما رو ندارن .

             عکس آتلیه ای دخمل طلا               

نورا گلی بعد از اومدن از عروسی

نفس مامان و اولین تجربه رفتن به پارک آبی

گل نازم از بس تو ارایشگاه کارشکنی کرد ارایشگر گفت خودتون  موهاشو کوتاه کنید منو و بابایی هم در منزل به صورت خصوصی موهای گل خانومو کوتاه کردیم

اینم جایگاه دخملی  بی ادبی نباشه معمولا هر وقت پی پی داره میره پشت تلوزیون

پسندها (1)

نظرات (0)